Tetszik

2012. július 22., vasárnap

Nem kell tovább mennie...


Mindig is keringtek legendák a brit származású áruházlánc megbízhatóságával kapcsolatban: mi az igazából, amit eladnak nekünk. Nem véletlen tett szert rövid időn belül ambivalens hírnévre az üzletlánc saját márkája, mely bár különböző cégek termékeit forgalmazza egységes árucímke alatt, mégis mintha legalább ennyire egységes arculatot mutatna a minőség terén. Az emberek jelentős része fenntartással kezeli a "teszkós" élelmiszert és egyéb termékeket. Látva azonban alacsony árukat, pénztárcánk diétás korszakaiban hajlamosak vagyunk arra gondolni, azt remélni, hogy bizalmatlanságunk és idegenkedésünk mögött talán nincs is más, mint az a bizonyos legenda; ezt pedig nem minden alkalommal igazolja a valódi tapasztalat.

Mivel egy-egy ilyen egyéni tapasztalat kevés lenne általános tanulságok levonásához, ne is tegyük meg ezt. Csupán egyetlen példa arra, hogy (tényleg) nem minden arany, ami fénylik: nem minden kenyér barna, amit festenek. Lelőhely Tesco (az áru családi szerzemény), de ne legyünk biztosak benne, hogy kizárólag az. Mindenesetre érdemes nyitott szemmel járni.





2 megjegyzés:

  1. Ugyan a Tesco-ba vetett hitem (ha volt egyáltalán) már évek óta elhagyott, a McDonald's-ban még mindig bízom. Az nem lehet, hogy annyira nagyon egészségtelen legyen (ugye?). Egyébként is mindig kompenzálok azzal, hogy a sajtburger mellé narancslevet veszek. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, hát a Meki valahogy engem is mindig visszacsábít. Hamisíthatatlan gyerekkori ízek... Amikor hazafelé beálltunk a "sietősbe" nagy krumpliért :D

      Törlés

Ha nem szeretnél regisztrált Google-fiókkal hozzászólni, válaszd a Név/Url-t (elegendő csak a nevet beírni, az URL mezőt üresen lehet hagyni)!